Spannend

30 november 2016 - Perth, Australië

ismee

Na  een rustige ontspannende dag eten we en gaan spelletjes doen. Eerst yatze, dan jokeren en dan rummikup. Tijdens het spel hoor ik opeens een piep. Zeg Wim  hoor jij dat ook. Hmmm oké we spelen door. Tandenpoetsen en we willen gaan slapen. Wim heb je de auto op slot gedaan ? Nee ga ik nu doen . Hè hij gaat niet op slot welke deur heb jij open laten staan Blanc, nee heb alles goed dicht gedaan. Geloof er niets van, Willem loopt alles langs en alles is dicht. Wim denk je dat het iets met de piep te maken had? Hmmmm even kijken, shit camper start niet meer accu is leeg.Half elf toch naar even bellen. Nou morgenochtend terugbellen dan kunnen we u verder helpen. Ondanks alles ( dus deuren niet op slot) goed geslapen. De volgende morgen is gelukkig de monteur op tijd en kunnen we volgens schema ons reis vervolgen.

Zit nu op het vliegveld dit verhaal tikken via mijn mobiel. Hele kleine letters dus ga maar stopppen. Tot gauw vanuit Perth.

1. Wilma en Ronald:
    30 november 2016
    Goede reis verder..wij wachten met spanning af.
  2. Erik en Nel:
    2 december 2016
    Jullie hebben een hoop meegemaakt, prachtig!
    Als jullie dit nu lezen, zijn jullie al weer bij jullie vrienden in Perth. leuk hoor, eindelijk na zoveel jaar, geniet ervan!