Welkom op ons reisblog!

2 oktober 2016

Het is zover. Morgen vertrekken we met Cathay Pacific vluchtnummer CX 270, om 12.45 naar Hong Kong.
Zonder vertraging hopen we er Maandag om 6.55 uur te landen.
We worden opgehaald en vertrekken dan naar Hotel Panorama by Rhombus.
8 November hebben we een excursie staan. We bezoeken het uitkijkpunt Victoria Peak en we gaan naar de hoogste terras van Hong Kong "Sky Terrace "waarvan we een prachtig uitzicht hebben over de skyline van Victoria Harbour, Kowloon en de omringende eilanden.
We brengen een bezoek aan Aberdeen Typhoon Shelter, een klein vissersdrop. Ook brengen we een bezoek een de Stanley market.

Maar eerst bijna 11 uur vliegen phhhhhhhh. Maar we hebben er zin in.
De foto's zullen spoedig volgen.

Tot gauw allemaal.

1. Reislogger:
    2 oktober 2016
    Welkom bij Reislogger! We wensen jullie veel plezier op reis!
  2. Erik en Nel:
    27 oktober 2016
    Leuk zo'n reisblog, en natuurlijk gaan we jullie volgen! Gaat nu opschieten voor jullie, spannend!
  3. An:
    27 oktober 2016
    Joehoe aftellen!! ☀️❤️
  4. W. van de Luigaarden:
    4 november 2016
    Zo laatste werkdag achter de rug ga je missen. Wens jullie heel veel plezier en goede reis. Dikke kus
  5. Annemarie A.:
    6 november 2016
    Yeah!! Het gaat beginnen!! Laat alles los en begin met genieten!!!
  6. Erik en Nel:
    7 november 2016
    Zo, inmiddels zitten jullie nu in HongKong, hoop dat de reis is meegevallen! En dinsdag naar Victoria Peak! Vind het zo leuk, want weet dan precies waar jullie dan zijn! Eerst (lang) wachten op het treintje, en dan een prachtig uitzicht! Nou geniet van de dagen in HongKong, en dan weer op weg naar Australië, groetjes van ons!
  7. Wilma en Ronald:
    7 november 2016
    Lieve vrienden.. droomreis... bugetlist.. hoe je het ook noemt.. voorlopig doen jullie het. TOP en morgen top of Hongkong. Wij genieten mee.. voor jullie. ❤