Sidney

16 november 2016 - Sydney, Australië

Woensdag 16 november vertrokken vanaf Hamilton Island om 12.30 uur. Vliegtijd naar Sidney was ca 2 uur, 10 min. Nadat we de koffers hadden opgehaald hebben we een taxi genomen naar hotel Regis, Parkstreet nabij Hyde Park. Snel naar boven koffers neerzetten was inmiddels half vijf. Hotel hmmm kan beter maar ja dat heb je soms in de grote steden... We hoeven er gelukkig maar twee nachten te slapen. We wilden snel voordat het donker werd nog wat foto’s maken van de Harbour bridge en de Opera building. Wij weer…. had ook de volgende dag gekund maar nee, wij wilden de volgende ochtend een strandwandeling maken langs de Sydney Beaches. Dus, net of we achterna gezeten werden door kangeroes, zo snel liepen we naar het centrum. Snel foto’s maken, kom snel naar de brug toe zodat we snel aan de andere kant ook een foto kunnen maken. Oke, dat is gelukt….hihihi. Hijgen, hijgen en nogmaals hijgen. Willem waar zijn we mee bezig. We schoten allebei in de lach. Wij weer. Nou we gaan vanaf nu rustig aan doen. We zijn toen naar de wijk de Rocks gelopen en daar bij een pizzeria een pizza gegeten. Inmiddels was het al na half negen toen zijn we rustig weer terug gelopen naar het hotel. Ik heb geslapen als een roos….